Wednesday, November 23, 2011

aku mengemis kerana CINTA, NAMIACINTA.COM :-)



memandangkan saya rasa tak puas hati dengan header blog ni, bile nampak GIVEAWAY NAMIACINTA.COM ade offer hadiah header dari IMSPIREDMAGZ mesti gempak banner tu kan? harap2 la dapat header tu, nak sangat header tu sebab saya tak reti nak buat header gempak dan kalo boleh memang nak la yg nampak sangat2 pro kan hehehe...

APA YANG PERLU DI LAKUKAN?

hanya perlu menulis pendapat tentang blog namiacinta.com dan apa yang perlu ditambah ( review ) tidak perlu tulis panjang-panjang hanya buat entry ringkas sahaja. SENANG KAN NAK MENANG? KALO TAK MENANG JUGAK TAK TAU LA HAHAHA...

Ok Dear NamiaCinta.com,

1. Nama web pon dah very de ladies sangat, bunga2 gitu. gaya penulisan macam gangster, tapi dalam hati ada taman hehehe...
2. Header pun menarik hati saye la, harap2 la dapat jugak header ala-ala mcm tu :-)
3. Saya cari-cari info nak tau Empire Shopping Mall dah bukak ke belum, jumpe la kat NamiaCinta.com cayalah Namia, memang sungguh berguna entry mu ittew!
4. dan yang terakhir ni agak pedih, tapi saya akan berkata benar walaupun pahit. NamiaCinta, blog anda sebenarnya BOWRENGGGG dan saya TAK BERAPA MINAT SANGAT sebenarnya. tapi saya nak cuba menang header je. hehehe..

Terima Kasih Namia, kalau bagi saya menang header, saya sangat suka. sebab saya memang teringin sangat nak header tu. tolonglah Namia, tolonglahhhh!!!

1 comment:

  1. entri contest yg sungguh telus...jd sponsor plaks yea? hebatlaa gandingan korang neh...(ayat bodek)...ahahahahhah

    ReplyDelete